Úvodné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a spôsob uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady tovaru zakúpeného prostredníctvom e-shopu spoločnosti JADOB s.r.o.
Záručná doba
Záručná doba pre spotrebiteľov je 24 mesiacov od prevzatia tovaru, ak nie je uvedené inak.
Uplatnenie reklamácie
Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v prípade, že tovar vykazuje vady. Reklamáciu je potrebné zaslať písomne alebo e-mailom spolu s popisom vady a ideálne aj s fotografiou.
Reklamácie zasielajte na:
JADOB s.r.o.
Adresa: Haanova 46A, 851 04 Bratislava, Slovenská republika
E-mail: info@jadob.sk
Vybavenie reklamácie
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od jej doručenia. V prípade oprávnenej reklamácie bude tovar opravený, vymenený alebo bude vrátená kúpna cena.
Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť dňom jeho zverejnenia na stránke e-shopu.
Formulár na odstúpenie od zmluvy
Tento formulár vyplňte a zašlite späť len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej prostredníctvom nášho e-shopu.
Komu: JADOB s.r.o.
Sídlo: Haanova 46A, 851 04 Bratislava, Slovenská republika
IČO: 48269409
DIČ: 2120112093
IČ DPH: SK2120112093
E-mail: info@jadob.sk
Oznamujem, že odstupujem od zmluvy o kúpe tovaru:
Názov tovaru: ________________________________
Dátum objednania: ______________ / Dátum doručenia: _______________
Meno a priezvisko spotrebiteľa: ________________
Adresa spotrebiteľa: __________________________
E-mail spotrebiteľa: __________________________
Telefónne číslo: ______________________________
Podpis spotrebiteľa (iba pri papierovej forme): _
Dátum: ____
Tento formulár prosím zašlite e-mailom alebo poštou na vyššie uvedenú adresu.